torsdag 28 juli 2011

Hemma igen :)

Då var vi hemma igen efter våran lilla kärlekstripp :) Här kommer en liten bildbomb.....

Storstupet i Orsa....sagolikt vackert.....

Helvetesfallet, inte långt ifrån Storstupet.....

Närmare 600 bilder har tagits, så det finns lite att gå igenom.....

Badat har vi också gjort....vi tvättade oss i sjön ;)

Tänk att börja morgonen så här nedan= inte fel :)

Det vackraste djuret som finns blev flitigt fotograferat av mig då vi besökte Orsa björnpark....

Suddig bild på en "catfight" ;)

En av mina superfina bonussöner jobbar på området nu under sommaren....

Jag är LIVRÄDD för björnar, tur att dessa var instängda....

Vi sov i våran STORA bil, varenda natt på en "egen liten camping" som vi letade på....

Vi har gjort massor. Besökt loppisar, varit till Trängslet i Älvdalen (där Anders gjorde lumpen), Orsayran, besökt Furudal och smakat på brorsans hemlagade hjortronsylt, Storstupet, badat m m

Vi har med andra ord haft det underbart! Självklart ska jag visa er också vad jag gjort för "loppisfynd", men imorgon blir det bilder från vårat lilla partytält (pergolan) som idag har kommit upp :) NU ska jag möblera om, då jag har lite "inredningsabstinens" efter alla dagar hemifrån ;)




2 kommentarer:

Levindas Värld sa...

För nåt år sen besökte vi också Storstupet och Helvetesfallet, riktigt läckert och så vackert!

Vilken mysig trip ni verkar haft, å så mysigt att sova i bilen :-)

Javisst får man inredningsabstinens av att vara hemifrån...hihi!

Ha det fint!

Liie sa...

Hittade hit genom att googla storstupet och fastnade för den här sista bilden, vad stor bil ni verkar ha! Vi sover också i vår bil på semestern, men det är bara en vanlig kombi så blev lite avis på er bil nu ;) Härligt med så mycket utrymme!