torsdag 10 maj 2012

Nu vet jag....

I flera dagar har jag gått och känt mig hängig, trött och slut i kroppen. Men nu har jag fått svaret på varför- dyngförkyld....*gnäll, gnäll...sorry* Förstår inte varför det måste vara något hela tiden? Ja, ja- man får känna att man lever i a f. Måste dock ändå kämpa mig igenom sista natten denna vecka på jobbet. Mycket glad blev jag i a f då jag hade ett paket att hämta ut idag från Fågel Blå Butik :)

Den gamla toasthållaren i vitt porslin och knivarna i NS, samt kuverten kommer därifrån :) Man blir alltid lika nöjd av att ha med Katherine att göra :)


Nu ska jag slänga mig ner i sängen igen, och försöka skramla ihop någon mer timme -än de fyra jag sovit idag- innan det bär av mot jobbet.


Vi ses!


Ps. Tack för era fina mail, jag är sen att svara. Men det kommer!