måndag 14 maj 2012

Nygamla flaskor

Kolla vilka ursnygga flaskor jag har köpt av gulliga Ninni med den fina bloggen Hagagården :) Hon har ju (som så många andra bloggare) förverkligat sin dröm att få öppna en egen gårdsbutik. Och ja, tanken/drömmen finns allt hos mig med faktiskt! Men får nog i s f vänta tills en eller ett par barn har flyttat hemifrån ;) Men vi har ju en extra ingång nere i källaren, så nog har både jag och Anders vilda planer allt ;)


Ninni skickar i a f varor om man vill köpa av henne över nätet :) Jag TROR (?) att dessa fina flaskor är nyproducerade.....


Men vem kan se det? Och förresten vad gör det, då de ju är så ursnygga! Här står de tillsammans med mina riktigt GAMLA apoteksflaskor :)

Nu väntar en lång och jobbig arbetsvecka, men på måndag morgon har jag sedan min efterlängtade långledighet på 10 dagar som väntar :) Nästa vecka ska jag ta med mig kameran hem till kära väninnan och fota hennes fantastiskt fina och VITA hem, så ska ni få se sen. Jag lovar er att ni kommer bli inspirerade ;)

Jag har funderat lite över det här med möjligheten att kommentera hos mig igen, då jag fått förfrågningar om det. Så nu gör vi ett test. Jag öppnar upp idag så att ALLA kan kommentera- även anonymt. Så får vi se hur pressad jag känner mig av att svara eller inte. För det är den stora anledningen till att jag har valt att ta bort möjligheten att kommentera. Men vi testar nu ett tag- på mångas begäran :)





3 kommentarer:

Anonym sa...

TACK för en SUPERBRA och FIN och INSPIRERANDE blogg.
Skulle du öppna en butik så kommer jag att handla som BARA DEN hos dig..
Eva

Tinas bo sa...

Vad kul att du öppnat för kommentarer igen!!

Du har visat sååå mycket fint och jag blir såå inspirerad av dig! :)

Flaskorna är bara sååå läckra!! :0)

Ha en fin dag
Kram Tina

Levindas Värld sa...

Hej!

Va roligt att du öppnat upp kommentarsfältet igen, jag har saknat att kunna kommentera dina inlägg :)

Vet du att Ninni är min goda vän?!! Va roligt att du shoppat hos just henne :) Jaa visst är de fina och underbart charmiga de där flaskorna, jag stod och kikade på dem i Ninnis butik igårkväll faktiskt :)

Men något annat fick följa med mig hem den gången, kika in på bloggen så får du se...hihi!

Ha det gott!!!