onsdag 9 maj 2012

Vissa saker KAN man bara inte motstå...

Som dessa bedårande änglaljusstakar! Hela 50 cm höga! Det är samma tillverkare (tror jag) som på min ena höga madonna, som tidigare var i färg men som senare blev vitmålad. Och dessa kommer också bli vitmålade faktiskt :/

Nu ska jag och mina flickor mysa ner oss i soffan framför teven. Skönt en sådan här regnig och grå dag! Jag ska samtidigt passa på att göra något jag aldrig testat förut- nämligen bleka tänderna :/ Få se om jag visar er FÖRE och EFTER- bilder sen? *haha*
Sen hoppas jag Anders får tid till att fixa avloppet i tvättstugan, som vi visst har stopp i (upptäckte vi igår) Så just nu kan vi inte tvätta....

Efter myset i soffan blir det matlagning, och idag står spagetti och pastasås med kassler och broccoli på menyn *mums* Sen blir det sovstund för mig innan jag beger mig mot jobbet :P

Det var MIN dag det! Hoppas ni andra också har det bra där ute i regnet (?) !