lördag 26 april 2014

Bestick i NySilver


Tänk den dagen för något år sedan...då jag kom över alla dessa gamla bestick i nysilver på en gårdsloppis...för en ynka hundralapp! DET är lycka, det. Tyvärr tog jag dem dock framför en man som stod och funderade, och han grämde sig rejält efteråt -för att han inte hade tänkt tillräckligt snabbt.

Nåväl.

Jag har precis kommit in från trädgården efter en skön kväll tillsammans med goda vänner. De andra drog ut på krogen. Själv har jag fortfarande känningar i halsen, och känner mig -tyvärr- inte alls riktigt pigg och kry än...så jag stannade hemma. Ska alldeles snart krypa ner i den varma och sköna sängen och invänta Anders.

Idag har vi annars varit hem till frun med familj. Vi blev bjudna på god mat där, och så utbytte vi lite plantor. Wiieh, så roligt! Jag har inte rört kameran på flera dagar, men jag ska försöka fota lite imorgon. Då ska jag b l a visa er min "nya" rabatt. I ekan. Jag hoppas det blir kanon, bara plantorna har tagit sig.

Vi ses imorgon igen, nu stundar sängen!


Kram Linda



Inga kommentarer: